Przetłumacz bloga

poniedziałek, 15 października 2012

Co jeść aby szybko schudnąć | Owoce w dietach niskowęglowodanowych


Owoce słyną z dużych ilości fruktozy, czyli  łatwo przyswajanych węglowodanów. W dietach niskowęglowodanowych, gdzie liczy się całkowita ilość zjedzonych węglowodanów, można zjadać w ciągu dnia dowolną ilość owoców,  pamiętając jednak o prawidłowych godzinach spożywania (czyt. Jedz o czasie chudnij w pasie).



Owoce o niższej zawartości cukru zawierają tyle samo zdrowych składników odżywczych oraz witamin,  ponadto są bogate w antyoksydanty i drugorzędne składniki roślinne. Poniższe zestawienie ułatwi rozróżnianie owoców ze względu na zawarte w nich ilości cukrów:

Owoce o najniższej zawartości cukru:
małe ilości cytryny lub limonki
rabarbar
maliny
jeżyny
żurawina

Owoce o średniej zawartości cukru:
truskawki
papaja
arbuz
brzoskwinie
nektaryny
borówki
melon kantalupa
melon
jabłka
morele
grapefruit

Owoce o wysokiej zawartości cukru:
śliwki
pomarańcze
kiwi
gruszki
ananas

Owoce o bardzo wysokiej zawartości cukru:
mandarynki
czereśnie
winogrono
granat
mango
figi
banan
suszone owoce (np. daktyle, figi, rodzynki, śliwki, morele suszone)

http://www.facebook.com/RankingOdchudzanie/app_23798139265

PAMIĘTAJ!
Dziennie zalecane jest spożywanie 5 porcji warzyw i owoców. Spożywanie ich jednak powinno być zgodne z mottem: „jedz o czasie chudnij w pasie”, gdzie zaleca się spożywanie węglowodanów do godziny 17. Po tej godzinie zaleca się spożywanie warzyw, białek oraz wysokiej jakości olei roślinnych.

http://www.facebook.com/pages/Idealny-biust/284994831618573?sk=app_23798139265

Źródło:
http://www.apetyt-na-zdrowie.pl/owoce/owoce-w-dietach-niskoweglowodanowych.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz